niedziela, 10 stycznia 2021

PAPRYKI I PAPRYCZKI

 Przyszła pora na  papryki. Te wysieje wcześniej . u mnie papryka jest bardzo lubiana na surowo , ale i leczo,  marynowana czy pieczona szybko znika. 

jak na razie mam tylko kilka odmian ,starałam sie wybierać słodkie , z powodów że tych ostrych idzie mało a i jest maleńka córeczka  i boje sie  że dorwie się do skorpionów ,nie musi ich jeśc  te piekielne papryki maja nawet palące listki.  

1papryka aneheim18/19 średnio ostra ,czerwona,gruba,długa

2papryka bola słodka czerwona mała

3papryka apocalypse scorpion, piekielnie ostra (poczętować wroga) :) ;)

4papryka diamond white 14/19 słodka, czerwona gruba słodka

5papryka doux, despange ,bardzo duża słodka czerwona

6 papryka leysa słodka red 42\19 mała czerwona słodka

7papryka marconi purpule 16/19 czerwona gruba słodka długa 

8papryka marconi red 29/19 bardzo długa czerwona słodka

9papryka corno di toro 33/19 słodka

10papryka marconi red s\lodka 

11papryka romanian sweet czerwona słodka 



do listy jeszcze będe dopisywala w maiarę dostarczania zamowień   wymian itp. 

3 komentarze:

  1. Miechunkę pomidorową Polecam. Ja jestem zachwycona. Nasionka czekaja na wysianie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas tylko ja ją lubię, choć wole pomidora, kiedyś może znowu wysieje

      Usuń
  2. można na paźzirnik zmówic ostr jakis u państwa?\

    OdpowiedzUsuń